فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

گیاه خواری باعث افزایش طول عمر می شود

بحث‌هاي ضد و نقيضي درباره رژيم گياهخواري مطرح است و حالا محققان آمريکايي مي‌گويند افراد گياهخوار بيشتر عمر مي‌کند.

دکتر مايل جي اوريچ و همکارانش از دانشگاه لوماليند کاليفرنيا تحقيقات 6 ساله‌اي را روي بيش از 70 هزار داوطلب انجام دادند و دريافتند که افراد گياهخوار علاوه بر طول عمر بيشتر معمولا افراد تحصيل کرده‌اي هستند.
افراد گياهخوار معمولا وزن متناسب تري دارند، اهل ورزش هستند و تمايل کمتري به خوردن نوشيدني‌هاي پرکالري دارند و کمتر سراغ استعمال دخانيات مي‌روند.

بسياري از متخصصان مي‌گويند گياهخواري در بيشتر مواقع رژيم غذايي کاملي نيست زيرا اگر مصرف غذاها براساس اصول نباشد فرد گياهخوار در دريافت پروتئين، کلسيم، آهن و برخي ريزمغذي‌ها مانند روي دچار مشکل خواهد شد.

بنابراين اگر مي‌خواهيد گياهخوار شويد يا به هر دليلي گياهخوار هستيد با يک متخصص تغذيه مشورت کنيد و حتما سراغ مصرف مکمل‌ها برويد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.