فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح چهره به چهره از سال 89 تاکنون 40هزار نهال در معابر فرعی شهر مشهد کاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری مشهد، احمدرضا سلامی مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اظهار داشت: کاشت نهال در معابر فرعی از سال 89 آغاز شده که از آن زمان تاکنون تمام مناطق شهر به تدریج زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه طرح چهره‌به‌چهره با هدف مشارکت شهروندان در امر نگهداری فضای سبز انجام می‌شود تصریح کرد: با اجرای این طرح تمامی معابر فرعی و مقابل درب منازل شخصی با تمایل شهروندان محترم، به فضای سبز تبدیل می‌شود.
سلامی در مورد نحوه اجرای این طرح عنوان کرد: بر‌اساس این طرح مقابل هر ملک شخصی که امکان کاشت نهال وجود داشته باشد در صورت رضایت مالک نهال کاشته می‌شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود افزود: اقداماتی چون حفر گودال و کاشت نهال به صورت رایگان انجام ‌می‌شود و تنها آبیاری آن به عهده شهروند است که آن هم با تخفیف در عوارض شهرداری جبران می‌شود.
سلامی با اشاره به ارائه خدمات شهرداری به شهروندان بعد از کاشت نهال تصریح کرد: از جمله‌ این خدمات می‌توان به بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان به منظور تعویض و یا در صورت نیاز ترمیم و هرس نهال اشاره کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.