فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

دانشمندان به تازگی موفق به ساخت گونه ی جدیدی از گل های آفتابگردان شده اند.
 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران با توجه به نیاز روز افزون مردم در سراسر جهان با استفاده از روغن خوراکی برای پخت و پز و همینطور کاربرد روغن های گیاهی برای تولید محصولات آرایشی، بهداشتی در یک پژوهش نوعی گل آفتابگردان ژنتیکی تولید نموده اند.

گفتنی است، این گل آفتابگردان دارای نوع خاصی و جدیدی از ژن ها است که البته تا کنون در پژوهش ها هیچ گونه نتایج دال بر تأثیرات سوء بر انسان از آن بدست نیامده است.

بررسی ها نشان می دهند: این گل آفتابگردان رشد سریعتری نسبت به نوع های عادی دارد و نیز در مقابل آفات گیاهی مقاوم تر است و البته دارای عملکرد طبیعی و بدون عارضه است. تحقیق بر روی این گیاه ژنتیکی همچنان ادامه دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.