فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  


همزمان با فصل بهار، دوره های آموزش عملی کاشت و نگهداری از گل و گیاه در مرکز آموزش بوستان ملت آغاز شد.

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، به همت اداره فضای سبز شهرداری منطقه 3 به منظور حفظ و نگهداری فضاهای سبز منطقه و زیبایی این فضاها و تشویق شهروندان به استفاده و نگهداری از فضاهای سبز عمومی مرکز آموزش گل و گیاه بوستان ملت  اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت رایگان کرده است .

سبزیکاری در منزل، گیاهان آپارتمانی ، فضای سبزعمودی ، گل های فصلی ، تراریوم ، پرورش قارچ خوراکی ، گیاهان دارویی ، درخت و درختچه ، طراحی کاشت ، هرس سبز ، پیوند ، مبارزه با بیماری ها ، طراحی فضای سبز ،  مبارزه با آفات از جمله دوره های آموزشی این مرکز است .

لازم به ذکر است این کلاس ها در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت10 تا 13 در مرکز آموزش گل وگیاه واقع در بوستان ملت برگزار می شود و  شماره تلفن 22034144 روزانه پاسخگوی شهروندان در خصوص کلاسهای آموزشی ومشاوره تلفنی خواهد بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.