فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب کشور از برگزاری دومین نمایشگاه گل، گیاه، فضا و تجهیزات گلخانه ای و اولین نمایشگاه محصولات ارگانیک کشور در اراک خبر داد.
محصولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: پیش بینی شده این نمایشگاه از 30 اردیبهشت تا سوم خرداد امسال در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک برگزار شود.
وی بیان کرد: تاکنون استان های مازندران، مرکزی، اصفهان، تهران و البرز برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب کشور ادامه داد: آشنایی بیش از پیش مردم با محصولات ارگانیک، توسعه فضای سبز و افزایش سطح زیر کشت از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
محصولی اظهار داشت: محصولات ارایه شده در این نمایشگاه با قیمت های مناسب برای عموم به فروش می رسد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.