فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: در شرایط کنونی بیش از 120 هکتار فضای سبز در شوشتر وجود دارد و این رقم بسیار قابل توجهی برای این شهرستان است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی در سطح شهرستان شوشتر بیش از 120 هکتار فضای سبز وجود دارد که این آمار بسیار قابل توجهی است و باید در حفظ و نگهداری این فضاها تلاش کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی تنها نگهداری فضای سبز برای شهرداری اهمیت دارد زیرا باید از داشته‌های موجود به نحوی نگهداری کرد که مردم از آن‌ها استفاده کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز در سطح شهرستان شوشتر از کمترین هزینه برخوردار است به نحوی که تنها باید در این باره اقدام کرد زیرا خاک حاصلخیز و آب فراوان در این شهرستان شرایط را برای این مهم فراهم کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم در این شهر افزود: با خرید و نصب بیش از 150 سطل زباله جدید 870 لیتری فلزی تحولی بزرگ در جمع‌آوری زباله در سطح شهرستان به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی در مرکز شهر شوشتر تنها 40 سطل زباله وجود دارد و همگی فرسوده هستند که این سطل‌ها با 80 سطل زباله فلزی بزرگ جایگزین می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این تحول در مناطق مختلف شهرداری شوشتر بسیار بزرگ‌تر خواهد بود، تاکید کرد: در منطقه دو شهرداری شوشتر که تا کنون تنها هفت سطل زباله وجود داشته است بیش از 20 سطح زباله جدید و بزرگ و در منطقه سه شهرداری شوشتر بیش از 50 سطل زباله جدید و از نوع 660 لیتری نصب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات جمع آوری زباله شهرداری شوشتر نیز تغییراتی خواهند کرد، افزود: ماشین‌آلات شهرداری شوشتر که در بخش جمع آوری زباله فعالیت می‌کنند باید برای استفاده از سطل‌های زباله جدید تغییراتی کنند که این تغییرات از امروز آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه لکه‌گیری آسفالت در سطح شهرستان شوشتر روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک‌هزار و 500 تن آسفالت در معابر شهری شوشتر برای لکه‌گیری آسفالت استفاده شده است و این شرایط همچنان ادامه دارد.

دُر تاکید کرد: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری تامین ایمنی و بهداشت و سلامت شهروندان است و در این باره نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح شهر شوشتر آغاز شده است.

وی بیان کرد: برای برگزاری روز 28 آذر در سطح شوشتر برای تنظیف عمومی برنامه ریزی‌های بسیار زیادی انجام شده است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.