فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اهداف طرح جامع تهران در تامین سرانه مورد نیاز شهر از کاهش 100 کیلومتری وسعت پایتخت در طرح تفصیلی جدید خبر داد.

به گزارش بنانیوز: هيربد معصومي در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: تهران اولین شهری است که با اجرای طرح جامع شهری 100 کیلومتر مربع از وسعت خود را به فضای سبز اختصاص می‌دهد.

او افزود: پهنه سبز در واقع شامل فضای سبز و باز و به منزله تنفس گاه شهري است.

او ادامه داد: يكي از وظايف طرح‌هاي جامع اين است كه سرانه‌هاي مورد نياز شهر در حوزه‌هاي مختلف را به اندازه كافي در طرح بگنجاند و در طرح جامع تهران نيز، اين مقصود دنبال شده است. او اضافه کرد: البته سرانه فضاي سبز بيش از آنچه بر اساس استاندارد در طرح جامع پيش‌بيني شده است، خواهد بود و شهرداري تهران بايد اين كاربري‌ها را تا پايان سال 95 حفظ كرده و در اين مدت نسبت به تملك آنها اقدام كند.

او در ادامه به طرح شورای شهر برای حفظ فضای سبز و تجهیزات شهری تا پنج سال آینده اشاره کرد و گفت: شوراي شهر تهران اخيرا در قالب طرحي، به شهرداري تاكيد كرد كه فضاهايي كه در طرح تفصيلي قديم تهران كاربري فضاي سبز، پاركينگ و تجهيزات شهري دارد را در طرح تفصيلي جديد نيز، با همان كاربري لحاظ كند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.