فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

ظروفی مانند تشت، يا گلدان، به اندازه های دلخواه آماده كنيد و بستر مربوط به كشت گياه را در آن تشت ها و گلدان ها آماده كنيد سپس آن را در آكواريوم قرار داده و انتهای ساقه گياهان را با كمک انگشت در شن يا همان بستر مربوطه فرو كنيد.
چگونه یک گیاه آبزی پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه یک گیاه آبزی پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی

برای تهيه بستر لازم کاشت گیاهان آبزی كافی است به مقداره كافی شن معمولی كه برای مصارف ساختمانی به كار مي رود در اختيار داشته باشد ( فقط دقت كنيد شن ها آلوده به مواد خارجی نباشد ). همچنين لازم نيست كه تمامی شن مورد نظر را شستشو دهيد زيرا املاح موجود در آن برای ريشه گرفتن گياهان لازم است.



چگونه یک گیاه آبزی پرورش دهیم؟


كف آكواريوم یا ظرف شیشه ای را به قطر سه سانتيمتر از شن ناشسته بپوشانید.مجددا با يک لايه ديگر (حدود سه سانتيمتر) از شن كاملا شسته شده و لای گرفته روی بستر قبلی را پوشش دهيد تا گل و لای موجود در شن، آب آكواريوم را گل آلود نكند.



چگونه یک گیاه آبزی پرورش دهیم؟


دمای 22 درجه تا 27 درجه و ph خنثی برای نگهداری مطلوب است، همچنين نور طبيعی مناسب تر از نور مهتابی است، به ويژه آنكه نور طبيعی چرخه منظم خواب و بيداری را برای گياه و حتی ماهی ها حفظ می كند.



چگونه یک گیاه آبزی پرورش دهیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.