فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

پس از تمام شدن دوره گل دهی و خشک شدن اندام هوایی با بیلچه یا هر وسیله مناسب دیگر خاک های اطراف پیازها و پیازچه ها آشکار شوند.آنها را از همدیگر جدا و تمیز و در زمستان در محلی خشک و سرد نگهداری کنید .
ازدیاد گلایول با پیازچه - فوت و فن های باغبانی
ازدیاد گلایول با پیازچه - فوت و فن های باغبانی

پیازچه های اطراف پیاز در اندازه مختلف به اندازه نخود تا بادام هستند که همگی قابلیت کاشت را دارند.در اواخر زمستان یا اوایل بهار آنها را از همدیگر جدا و تمیز کنید.



ازدیاد گلایول با پیازچه


گل جایی به شکل سینی یا هر شکل دیگر انتخاب و تا نصف از کمپوست پر کنید و پیازچه ها را نزدیک به همدیگر روی آن قرار دهید و دو برابر قطر بزرگ ترین پیازچه خاک روی آنها بریزید و آبیاری کنید.



ازدیاد گلایول با پیازچه


ضخامت خاک روی پیازچه ها یکی از نکات مهم کاشت است.به جز پیازچه های خاص که کاشت مخصوص به خود دارند.اصولا ضخامت آن 3 تا 4 برابر قطر یک پیازچه است .



ازدیاد گلایول با پیازچه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.