فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

آبیاری گیاهان آپارتمانی نباید به صورت مرتب و مثلا هر جمعه انجام گردد.ممکن است گیاهی تابستان هر روز و گیاه دیگر در طول فصل زمستان به طور کلی احتیاج به آبیاری نداشته باشد.این آبیاری بستگی به عوامل زیر دارد:
میزان نیاز آبی گیاهان مختلف - فوت و فن های باغبانی
میزان نیاز آبی گیاهان مختلف - فوت و فن های باغبانی

محیط پرورش

محیط پرورش : طبیعی است در هوای گرم و شدت نور بالا ،گیاه میزان آبیاری بیشتری لازم دارد .گلدان های کوچکتر نسبت به آنهایی که حجم بیشتری دارند زودتر خشک می شوند .اگر جریان هوا بیشتر باشد تبخیر آب بیشتر است .گیاهانی که گلدان انها به تازگی تعویض شده است نسبت به گلدان های قدیمی احتیاجات آبی کمتری دارند .



محیط پرورش


فصل و ماه

فصل و ماه :در زمستان با کند شدن رشد میزان آب مورد احتیاج گل ها کمتر و با شروع بهار هر ماه تقریبا چهار بار آبیاری لازم دارد و این در حالی است که در تابستان ممکن است به هفته ای سه بار برسد .



فصل و ماه


نوع گیاه

نوع گیاه :گیاهان با برگ های پهن و گوشتی و ضخیم نسبت به گیاهان برگ باریک و ظریف احتیاجات آبی آنها کمتر است.بدیهی است میزان آب مورد احتیاج قلمه ای که فقط چند برگ دارد با گیاهی که دارای ریشه ها و برگ های زیاد است کمتر است .



نوع گیاه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.