فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

این درخت همیشه سبز و برگ سوزنی دارای سیستم ریشه ای عمیق وقوی وگسترده است و دربرابر باد شدید مقاوم است. سرعت رشد آن متوسط میباشد که البته در مناطق با رطوبت بالا رشد آن سریع تر است . در جوانی درخت گلدانی بسیار مناسبی است و با بالا رفتن سن نیز تک درخت بسیار زیبایی برای چمنزارهاست.
کامیس پاریس گیاه بالکنی مقاوم به سرما - فوت و فن های باغبانی
کامیس پاریس گیاه بالکنی مقاوم به سرما - فوت و فن های باغبانی

کامیس را در مکانی قرار دهید که از نور آفتاب 6 تا 8 ساعت بهره ی کافی ببرد در صورت کمبود نور گیاه کم شاخ و برگ و برگ های داخلی آن قهوه ای و سوخته می شود .



کامیس پاریس گیاه بالکنی مقاوم به سرما


این گیاه مقاومت زیادی به سرما دارد و دما را تا چندین درجه زیر صفر می تواند تحمل کند .



کامیس پاریس گیاه بالکنی مقاوم به سرما


در 2 سال اول باید گیاه را به طور مرتب آبیاری کرد ولی بعداز استقرار گیاه هفته ای 3 بار باید این گیاه را سیر آب کرد ولی در پاییز و زمستان آبیاری را باید کاهش داد .هرگز نباید خاک باتلاقی ویا خشک شود.سعی شود برای آبیاری به به برگهای کامیس آب نپاشید .



کامیس پاریس گیاه بالکنی مقاوم به سرما
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.