فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

افتادن ناگهانی برگ: افتادن ناگهانی برگ بدون عارضه قبلی، مانند زرد شدن، بی حس شدن، به علت شوک گیاهی است که شامل تغییر ناگهانی درجه حرارت(بالا رفتن یا پایین افتادن حرارت) یا نور شدید مستقیم آفتاب است.
دلایل ریزش برگ های گل های آپارتمانی - فوت و فن های باغبانی
دلایل ریزش برگ های گل های آپارتمانی - فوت و فن های باغبانی

زرد شدن تدریجی و افتادن برگ ها: زرد شدن و افتادن برگ های گیاه به تدریج یک عامل طبیعی است ولی چنانچه تعداد زیادی برگ در مدت زمان کوتاهی زرد شده و بریزد علت آن آبیاری بیش ازحد یا کوران هوای سرد است.



دلایل ریزش برگ های گیاهان آپارتمانی


افتادن برگ گلدان جدید

افتادن برگ گلدان جدید: گلدان هایی که تازه جابه جا شده یا تازه خریداری شده و به علت تغییر مکان و شرایط رشد تعدادی از برگ ها خواهد افتاد که برای جلوگیری از آن باید دقت نمود که اختلاف اندازه دو گلدان که تعویض می شوند فقط دو سانتینتر باشد، در غیر اینصورت بسیاری از برگ ها ریخته می شوند.



افتادن برگ گلدان جدید


برگ های قسمت پایین بوته خشک شده و می افتد: چنانچه ریزش برگ ها به تعداد کم و تدریجی باشد اشکالی ندارد و یک امر طبیعی است اما چنانچه ریزش آن بیش از حد معمول باشد در این صورت علت آن نور کم، حرارت زیاد و کم آبی است.



دلایل ریزش برگ های گیاهان آپارتمانی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.