فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

Fraxinus velutina
درخت زبان گنجشک، Arizona Ash، برگ ها متقابل و مرکب به طول ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر و معمولاً متشکل از ۵ برگچه و تا حدی متفاوت، گاهی پرزدار، دندانه دار یا بدون دندانه به طول ۲ تا ۴ سانتیمتر و پهنای ۲ تا ۲٫۵ سانتیمتر می باشد.

 Fraxinus velutina



Wisteria
پیچ گلایسین، نکته ی جالب در مورد گلیسین این است که سالی دوبار گل می دهد . گل دهی اولش در اواسط بهار و گل دهی دومش در اواسط تابستان است.

Wisteria



Acer rubrum
درخت افرای قرمز، Scarlet maple، برگ ها ساده و متقابل و چند قسمتی، دارای دندانه های نامنظم و درازا و پهنای ۵ تا ۱۰سانتیمتر. در ابتدای رشد قرمز رنگ است و به تدریج در قسمت بالائی به رنگ سبز کم رنگ درخشان و در قسمت زیرین به رنگ سبز مایل به خاکستری در می آید. اوایل پائیز نارنجی و قرمز می شود.

Acer rubrum



Begonia semperfloren
بگونیا، دارای 900 گونه مختلف از گیاهان چند ساله همیشه سبز علفی و گیاهان خزان كننده است كه برای برگ ها و گل های زیبایشان پرورش داده می شوند.

Begonia semperfloren



Columnea microphylla
goldfish plant, برژی، بومی امریکا مرکزی و کارائیب

Columnea microphylla
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.