فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

Glossostigma elatino
گیاه آکواریومی گلوسوستیگما، Glosso، برای رشد سریع این گیاهان، افزودن عناصر کمیاب و آهن به آب آکواریوم الزامیست. همچنین باید میزان نیترات و فسفات به حد کافی وجود داشته باشند. کمبود نیترات در آب موجب زرد شدن و از بین رفتن برگ های قدیمی گیاه می شود و کمبود فسفات رشد آن را کاهش داده و رنگ برگ ها را تیره می کند.

Glossostigma elatino



Clivia
گل پیازی کلیویا (خورشیدی/ سوسن کفیر)، Kaffir lily، برگ های همیشه سبز نواری شکل آن به طور ۶۰-۴۵ سانتیمتر که در دو طرف محور گیاه قرار گرفته است.

Clivia



Malus
درخت (درختچه) سیب گل، Crabapples، معمولاً درختی است با تاج بیضوی و چند تنه با شاخه های درهم پیچیده (شاخه ها از نزدیک زمین روی تنه می روید). انواع فرم ستونی و مجنون این درخت نیز وجود دارد.

Malus



Crataegus monogyna
درخت زالزالک پرپر، Common hawthorn، درختی است متراکم، شاخه های موزون آن به صورت افقی بر تنه افراشته آن رشد کرده و در تمام طول سال زیبا است. گل های خوشه ای سفید در بهار شکوفا شده و در پائیز تبدیل به میوه های قرمز می شود.

Crataegus monogyna



Elaeagnus angustifol
درخت سنجد، Silver berry، در انواع خاک رشد می کند، زهکش خوب کمک به رشد بهتر می کند. بادهای ساحلی را تحمل می کند. بادشکن خوبی است.

Elaeagnus angustifol
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.