فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

.Glottiphyllum L
گیاه پوششی برگ زبانی، Tongue-Leaf Plant، گل آذین آن سفت و بزرگ است. گل ها با گلبرگ هایی باریک، عموماً به رنگ زرد و گاهی نارنجی است و در بعضی اوقات هم معطر است. زمان گلدهی بسته به گونه ها از بهار تا اواسط پاییز است.

.Glottiphyllum L



Thunbergia alata
گیاه بالارونده پیچک سیاه چشم، Black-eyed Susan vine، گل ها منفرد و به تعداد زیاد می رویند. گل ها پنج گلبرگی و غالباً به رنگ نارنجی یا زرد با لکه ای سیاه در مرکز می باشند. دوره گلدهی به دمای هوا بستگی دارد. در مناطق گرمسیری این پیچ در سرتاسر سال گل دارد.

Thunbergia alata



Zephyranthes
سوسن باران، Rainflower، رنگ گل در بیشتر این گونه ها سفید، زرد یا صورتی است. هر چند در سال های اخیر ارقامی با رنگ های دیگر نیز تولید شده اند. زمان گلدهی از اواخر بهار تا اوایل تابستان متفاوت است ولی اکثر نمونه های زینتی و پرورشی این گیاه در اواخر تابستان گلدهی دارند. همچنین در همه انواع این گیاهان، برگ ها قبل از گل ها می رویند.

Zephyranthes



Punica granatum
بن سای انار، Pomegranate، بومی چین است و در بونسای تجارتی سهم بسزایی دارد. گل های زنگ مانند صورتی و قرمز و میوه گوشتی و زیبای آن توجه بونسای داران را جلب می کند. اگر درجه حرارت در زمستان بالا باشد برگ های آن دیرتر خزان می کنند و تقریباً نیمه همیشه سبز است.

Punica granatum



Habranthus
گل پیازی هابرانتوس، Rainflower، جنس Habranthus دارای گونه های بسیاری است با گل های ظریف زیبا به رنگ های سفید، صورتی، زرد و حتی در گونه ای آبی. این گیاهان در موطن خود معمولاً بعد از بارش یک باران شدید، گل می دهند و به همین علت سوسن بارانی نام گرفته اند.

Habranthus
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.