فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

Aglaonema treubii
آگلونما، Chinese evergreen، در برابر سایه و خشکی و نور کم مقاومت خوبی دراد . به علت وضع برگها و انبوه بودن آنها در اتاقهای کوچک جلوه بیشتری دارد.

Aglaonema treubii



Monstera deliciosa
برگ انجیری، Swiss cheese plant، هوای گرم و مرطوب را می پسندد . تغییرات درجه حرارت را به راحتی می پذیرد . ریشه های هوایی آن احتیاج به تغذیه و تکیه گاه خزه دار دارد . برای افراد مبتدی گیاه مناسبی است.

Monstera deliciosa



Tradescantia flumine
برگ بیدی، Wandering few، گیاهی است زیبا، سریع الرشد ، کم توقع و ارزان . نگهداری و تکثیر آن ساده است . حذف جوانه های انتهایی برای تهیه قلمه و تکثیر ، باعث بیدار شدن است . حذف جوانه های انتهایی برای تهیه قلمه و تکثیر ، باعث بیدار شدن جوانه های جانبی و پشت و توپی شدن گیاه نیز می گردد.

Tradescantia flumine



Saintpaulia ionantha
بنفشه افریقایی، African violet، برگهای سبز مخملی و کوتاه با گلهایی با رنگ بنفش ، آبی ، قرمز ، سورتی یا سفید . بنفشه آفریقایی نسبت به طول روز بی تفاوت است و به همین علت در تمام طول سال گل می دهد.

Saintpaulia ionantha



pandanus veitchii
پاندانوس، Screw pine، خود را با شرایط آپارتمان سازگار نشان داده است . با زیاد شدن سن گیاه احتیاج به جا و مکان بیشتری دارد . در محل اتصال برگ با ساقه ، جوانه هایی با ریشه های به جا و مکان بیشتری دارد . در محل اتصال برگ با ساقه ، جوانه هایی با ریشه های کوچک می رویند که قابل انتقال به گلدان دیگر هستند . گیاه را باید روی پایه یا محل بلند و به دور از محل رفت و آمد قرار داد..

pandanus veitchii
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.