فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

Myosotis sylvatica
فراموشم مکن، Forget-me-not، اگل های آن دارای پنج گلبرگ آبی و مرکزی زردرنگ است. امروزه ارقام زیادی از آن تولید شده است و غیر از رنگ آبی این گیاه، سفید و صورتی آن هم موجود است.

 Myosotis sylvatica



Onopordon acanthium
خارپنبه، Scotch thistle، این گیاه شگفت انگیز، گیاهی دوساله است با کرک های تار عنکبوتی انبوه یا تنک. ساقه های آن چندتایی است و ارتفاع آن بین ۱۵۰-۳۰ سانتیمتر است.

Onopordon acanthium



Centaurea depressa
گیاه خودروی گل گندم، Low Cornflower، گیاهی علفی و یکساله است و ساقه های آن از قاعده گیاه منشعب می شوند. شاخه ها ایستاده اند و فرم رشد گیاه یک کپه ای و یا چند کپه ای است. ارتفاع ساقه ها بین ۶۰-۱۰ سانتیمتر است.

Centaurea depressa



Urtica dioica
گزنه، Common Nettle، ساقه ها ضخیم وچهار گوشه، با کرک های گزنده نسبتا انبوه هستند.

Urtica dioica



Lythrum Salicaria
خون فام، Purple loosestrife، گیاه علفی چندساله ایست با ساقه ای محکم و ایستاده، که این ساقه های چهارگوش، در بخش فوقانی منشعب می شوند. ارتفاع گیاه بین ۵۰-۱۵۰ سانتیمتر است و عموما در مناطق مرطوب و اغلب به صورت پایابی می‌روید.

Lythrum Salicaria
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.