فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

Chaenomeles
به ژاپنی, flowerin quince، بومی شرق آسیا

Chaenomeles



Wisteria
پیچ گلیسین، یکی از زیباترین گیاهان بالا رونده با گل های بنفش رنگ و خوشه ای و آویزان است که در اوایل تا اواسط بهار زینت بخش آلاچیق ها و چپرها است که در تهران بر روی سر در و دیوار بعضی از منازل دیده می شود.

Wisteria



Ulmus parvifolia
نارون، Lacebark Elm، بهترین گیاه برای مبتدی ها است و آنهایی که به تازگی بونسایی را شروع کرده اند. در هر دومحیط باز و بسته می تواند زندگی کند. نورشدید خورشید و سرمای یخبندان برای آن فرق نمی کند. به سادگی و فوریت برگ های ریز از شاخه ها خارج می شوند و گیاه را می پوشانند.

Ulmus parvifolia



Ligustrum sinense
برگ نو، Chinese Privet، این گیاه از نوع گیاهان حاشیه ای فضای سبز در مناطق معتدله خصوصاً منطقه مدیترانه است. برگ ها سبز تیره و کمی بیضی شکل هستند. در مجاورت این گیاه در حاشیه های فضای سبز علف های هرز اجازه رشد ندارند.

Ligustrum sinense



Murraya paniculata
مورایا، Murraya paniculata، گل های ریز خوشبو و نارنجی رنگ بونسایی آن در بین بونسایی داران مشهور است و آن را به نام یاس نارنجی می شناسند که البته هیچ وابستگی گیاهی به یاس ندارد.

Murraya paniculata
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.