فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

Punica granatum
انار، Pomegranate، بومی چین است و در بونسای تجارتی سهم بسزایی دارد. گل های زنگ مانند صورتی و قرمز و میوه گوشتی و زیبای آن توجه بونسای داران را جلب می کند. اگر درجه حرارت در زمستان بالا باشد برگ های آن دیرتر خزان می کنند و تقریباً نیمه همیشه سبز است.

Punica granatum



Olea europaea
زیتون، Olive Tree، تغذیه بهاره و تابستانه با مواد نه ضعیف و نه قوی و در پاییز با مواد عاری از ازت و در زمستان به طور کلی متوقف می گردد.

Olea europaea



Ginkgo biloba
ژینکو Ginkgo tree، بومی جنوب چین، از گیاهان عجیب است و پیرترین گیاهی است كه وجود دارد. از نظر تكاملی، وابستگی گیاهی به سرخس ها دارد. هم اكنون یكی از زیباترین گیاهان پاركی و خیابانی است.

Ginkgo biloba



Fagus crenata
راش، Siebold’s beech، درخت راش بومی درختان جنگلی و پارك های مناطق معتدل در سطح جهان و همچنین جنگل های شمال ایران است.

Fagus crenata



Rhododendron indicum
آزالیا، Satsuki azalea، هم اکنون واریته هایی از آزالیا اصلاح شده اند که هم زمان سه نوع گل قرمز، صورتی و ابلق روی شاخه های خود دارند.

Rhododendron indicum
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.