فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

Euphorbia milii
گیاه مرجان، Christ plant، تاج خار زیبا با گل های ریز و خارهای بزرگش بسیار مقاوم، نوعی گیاه گوشتی (آبدار) است که عادت رشدی آن به صورت درختچه ای و بوته ای است و تا ارتفاع 180 سانتیمتر هم می تواند رشد کند. سرعت رشد آن کند است و ارتفاع آن در صورت کاشت در گلدان بین 90-60 سانتیمتر می شود.

Euphorbia milii



Agave victoriae-regi
آگاوِ ویکتوریا، گونه ای ازآگاوِ است که به دلیل وجود نوارهای سفید رنگ بر روی برگ هایی دارای حجم های هندسی مورد توجه قرارگرفته است.

Agave victoriae-regi



Escobaria
کاکتوس اسکوباریا، Foxtail cactus، اسکوباریا بومی پهنه های شمالی و مرکزی کشور مکزیک است. اسکوباریاها ساختاری کروی دارند که کم کم با افزایش سن بلند و ستونی شکل می گردند.

Escobaria



Agave filifera
آگاو نخ برگی، آگاوِ نخ برگی گونه ای گوشتی و چند ساله، دارای ساقه های بیساگ و متراکمی است که گسترشی به میزان cm60 دارد. filifera در لغت به معنی حامل نخ بودن است.

Agave filifera



Echinofossulocactus
اچینوفسولوکاکتوس، زیستگاه اصلی اچینوفسولوکاکتوس ها، پهنه های شمالی ، مرکزی و غرب مکزیک است .

 Echinofossulocactus
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.