فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

Pelargonium Peltatum
گل آویزی شمعدانی پیچ، Ivy geranium، گل آذین یک چتر با 9-2 گل است که هر کدام از آنها دارای 5 گلبرگ به طول cm2 هستند.

Pelargonium Peltatum



Leucanthemum x super
گل چند ساله مارگریت، Shasta daisy، گیاهی از خانواده Asteraceae که بومی فرانسه و اسپانیا بوده است.

Leucanthemum x super



Pelargonium scented
شمعدانی عطری، Scented-leaved geranium، غلب شمعدانی هایی که امروزه کاشته می شوند نتیجه تولید کولتیوارها و دو رگه (هیبرید)گیری های بیشماری هستند که از 20 گونه زینتی جنس شمعدانی از قرن 17 میلادی تا به امروز انجام شده است.

Pelargonium scented



Arctotis stoechadifo
مینای آفریقایی نقره ای، Silver arctotis، این گونه، گیاهی زینتی و پر طرفدار در اقلیم های با شرایط مساعد به عنوان گیاه پوششی به دلیل داشتن برگ های نقره ای و گل های آفتابگردانی زیبا به کار گرفته می شود.

Arctotis stoechadifo



Cosmos bipinnatus
گل يکساله گيتی شویدی، Garden cosmos، گیاه علفی و پر گل گیتی، جاذب يروانه ها است. در خاک خوب زهکشی شده و آفتاب کامل به راحتی رشد می کند و به گلدهی می رسد.

Cosmos bipinnatus
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.