فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

Gaillardia
رعنازیبا، blanket flower، بومی امریکا، گیاهانی بادوام، آفتاب دوست و با شرایط نگهداری ساده هستند که جای خود را در دل هر باغی باز می کنند.

Gaillardia



Prunus
شکوفه های جنس Prunus

Prunus



Centranthus ruber 'C
والرین قرمز، Red Valerian، این گیاه علفی و چند ساله است. کم توقع است و نیاز به حداقل شرایط رشدی دارد و بنابراین نگهداری آن آسان است.

Centranthus ruber 'C



Polygala myrtifolia
پرطاووسی، Myrtle leaf milkwort، رختچه پرطاووسی یک گیاه همیشه سبز جذاب است که می تواند خود را با انواع باغ ها وفق بدهد.

Polygala myrtifolia



Bambuseae
بامبو، Bamboo، بامبو ها گروهی دلفریب از خانواده گسترده علف ها هستند. آن ها تضاد (کنتراست) جالبی از بافت، رنگ، شکل و اندازه از خود نشان می دهند.

Bambuseae



Lysichiton americanu
کلم زرد مردابی، Yellow skunk cabbage، بومی امریکای شمالی

Lysichiton americanu



Typha latifolia
گیاه لویی، Cattail، در تالاب پریشان، این گیاه برای پرندگان و سایرحیوانات پوشش خوبی به شمار می رود. این گیاه به طور پراکنده و به همراه گیاه نی می روید.

Typha latifolia
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.