فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

توروکودندراسه تنها خانواده از راسته توروکودندرالس است. که شامل 2 جنس زنده با دو گونه مختلف است که در جنوب شرقی آسیا دیده شده است. هر دو گونه دارای آوند چوبی دوم بدون عناصر آوندی هستند، که در نهاندانگان بسیار اندک است. و چون اوند چوبی ابتدایی را مطرح می کند از نظر طبقه بندی بسیار حائز اهمیت است.

عادت و شکل برگ: درختانی کوچک (بدون شاخه های کوتاه از جنبه araliaceous ) برگهای همیشه سبز، متناوب ( اما در نوک شاخه ها به صورت پیچیدگی کاذب،  چرمی، دم برگهای بلند، بدون غلاف و ساده است. رگبرگهای منشعب . لایه برگ دارای قسمت مشخص پشتی و شکمی است. هر روزنه به صورت جفت و به شکل نعل اسب ظاهر شده اند. برگهای کوچک بدون سلولهای انقال دهنده آوند آبکش می باشد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.