فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  


کاربندازیم + سایپروکونازول  (carbendazim + cyproconazole)



قارچ‌كش سیستمیك اختلاطی با اثر حفاظتی و درمانی متشكل از كاربندازیم (از گروه بنزیمیدازول‌ها) و سایپروكونازول (از گروه تری‌آزول‌ها(

فرمولاسیون:

1:آلتوكمبی(Altocombi)         %46   SC         

تاریخ ثبت: 28/2/83 ثبت موقت به مدت 3 سال

نحوه اثر: كاربندازیم با جلوگیری از سنتز بتاتوبولین و سایپروكونازول با ممانعت از سنتز ارگوسترول اثر خود را اعمال می‌كنند.

موارد مصرف در ایران:
فوزاریوم سنبله گندم

راهنمای مصرف:
محلول‌پاشی به میزان 6/0 لیتر درهكتار، در مرحله به ظهور سنبله و در صورت لزوم تكرار سم‌پاشی به فاصله یك هفته

ملاحظات زیست محیطی:
•میزان سمیت سایپرکونازول ( LD50، LC50 ،EC50):  1020 میلی‌گرم بر کیلوگرم برای پستانداران، 150 میلی‌گرم بر کیلوگرم برای پرندگان، 9/18 میلی‌گرم بر لیتر برای ماهی‌ها، 26 میلی‌گرم بر لیتر برای دافنیا و بیش از 1/0  میلی‌گرم بر وزن زنبور برای زنبور عسل


•برای ماهی‌ها و سایر آبزیان زیان‌آور است، لذا از آلوده كردن آب‌های سطحی و انهار با این ماده شیمیایی یا ظرف سم اجتناب كنید.





کاربندازیم + سایپروکونازول ( آلتوکمبی )
کاربندازیم + سایپروکونازول ( آلتوکمبی )
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.